19 feb. 2013

Och här går allt i svart



Vad ska jag skriva?

Jag grubblar mest just nu..inget roligt sällskap alls...Konstant ont i magen och panikångest

Allt är rörigt,osäkert,ostrukturerat.
Jag klarar inte rörigt,osäkert och ostrukturerat..Jag mår fysiskt illa av röra!

Är det inte jobbet jag grubblar på så är det Ölandsflytten,velar fram och tillbaka.

Jag VILL flytta,jag BEHÖVER flytta ( ja jag flyr  ) men allt praktiskt runt omkring gör att jag bara har lust att sätta mej i ett hörn och plinka på en banjo!
Jag vill ha ett trollspö..Simsalabim så är allt klart och jag sitter installerad och klar i stugan med bara "dagensmiddag-bekymmer"

Eller så behöver jag en tvångströja och en brutal smäll i huvudet..kan vara så också..

Funderar på att plugga in viss gymnasie-kompentens. Matte A och B..Kruxet är att jag hatar matematik..På riktigt!
Tycker det är så dö-jefvla tråkigt att jag kollar hellre målarfärg som torkar.
Jag vet inte ens vad jag vill bli när jag blir stor..Vad kan jag? Vad vill jag? Jag vet faktistk inte!
Känner mej värdelös som människa!

Suck








2 kommentarer:

Jenny Johansson sa...

Nej du vännen värdelös är du definitivt inte. Långa flyttar rör om. De måste de få göra.

Unknown sa...

Du är för söt du Jenny...