10 feb. 2014

Gobble gobble

Har inte så mycket att rapportera om just nu

Dagarna passerar i stilla lunk.

Vi tittar på film,är ute och går..

Snart dags att ta fram cyklarna :D

Sonen var väldigt trött i morse...Han får kämpa den här veckan sen så är det sportlov.På fredag kl 13 så plockar jag upp honom vid skolan för vidare färd mot Stockholm

En hel vecka ska han få vara ledig.Även jag har tagit några dagars semester.

143 dagar kvar till Budapest :D Här har vi nedräkning och sonens insamlande av fickpengar har redan börjat :)

*vaddå längtar? Vi? Nää vad får er att tro det?*

Idag säger vi grattis till Lillasyster som fyller hela 36 år...Hipp hipp hurra!
Herregud..jag var ju 36 för inte så himla länge sen..Och jag fyller 39 i år..fyyyyy har 40-års kris....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp .. 40 - års kris tjoflöjt men snart 60 är värre att tänka på . stor stor megasuck . Får man besök av familjen när kosan styr mot Järfälla .

Angående våren så blommar mina krokusar och joglarna kvittrar som om de hade betalt per timme och alla utekatter har revirslagsmål på min altan till Killemojjens stora förtret och klagolåt kl 04 på morgonen och jag ser fram emot solen och fika ute ... ser även ifram mot att få träffa mitt kidnappade barnbarn och nappade hund . mams

Anonym sa...

ps jag glömde fråga . kom du ihåg själv att lilla -syster fyllde år eller fick någon påminna dig ( ti hi )ds