17 aug. 2010

Whoopsidaysi

Jag är så braaaa på att uppdatera...eller hur..

Gobble gobble..det är tisdag morgon..Sitter på kontoret..kaffe nr 2 - check

Har varit sjuk som en gnu i helgen..snoorig,hostig och säkert febrig också..

Var trots detta ute på galej med vänner i fredags och hade jättetrevligt..lite på snusen blev jag också..

Hade gäster i lördags och blev minsann lite rund under fötterna då med...

Ni kan tro att soffan var min bästis i söndags..

Vilding ska börja på fotboll idag...så igår var vi ute och skaffade nödvändiga attiraljer...shit pommfritte..800 spänn för dojjor,benskydd,strumpor och en fotboll stl 3..viktigt det där..

Nu jäklar spelar han fotboll ungen...blir det som med hockeyn då jäklar..

Tisdag sa vi? uhhmmm..Imorgon eftermiddag är det dags att dra på tjänsteresa tills på fredag..jätterrrroligt not då jag låter som en förkyld björn..och känner mej som en förkyld björn..*måste kanske ta och raka benen*

Yada yada...vad mer? Nää kommer inte på nåt..

Pöss

4 kommentarer:

Mallis in real life sa...

Tja!!!

Mallis in real life sa...

=)

mikebike sa...

Ja soffan som möbel är ämnad för tunga söndagar. finns inget bättre då.

Unknown sa...

Mallis
Hej söt :)

Mikebike
Jag tror jag låg i den hela dan faktiskt...