24 aug. 2010

Blubb Blubb

Tralalalala *sjunger en liten trall*

Jaha...Tisdag..vad har hänt i mitt otroligt spännande liv sen förra inlägget då?

INGENTING!

Eller jo..nu kan jag andas genom ena näsborren igen..Wohooo liksom!

Jag sitter på kontoret och konterar fakturor..spännande värre..Ibland går jag in på facebook för att se om nån kan roa mej men folk verkar vara lika sega som jag..

Jag överdoserar vicks,alvedon och kaffe men äter knappt nånting vilket innebär att vågen har trillat ner under matchvikt..jag tar igen det sen med råge..haft samma chokladkaka i väskan i över 2 veckor vilket är personligt rekord..*har bara inte orkat slänga den efter att parfymflaskan gick sönder så det har inget med karaktär att göra utan ren slöhet..den luktar gott iaf*

Yada yada..om man skulle ta och jobba lite?

Pöss

4 kommentarer:

Fru P sa...

"nu kan jag andas genom ena näsborren igen..Wohooo liksom" - du är för jävla härlig :)

Unknown sa...

Hahaha man ska vara glad åt det lilla :)

Vonkis sa...

Parfymchoklad, det kanske vore något? Äta choklad och lukta gott liksom.

ninis sa...

Jag brukat ha tuggummin i väskan som smakar parfym. Just nu heter smaken JLo! :)))