22 okt. 2010

Snööö

Okej..Jag vet att det var ett tag sen jag uppdaterade *host host* Typ i augusti

Facebook tar ruskigt mycket tid av mej :) men blogggen får leva vidare lite då och då när man inte får plats med allt man vill skriva i Statusraden..

Status på mej dårå?

Jo tack jag vet att jag lever...Det är upp och ner..mest ner men ibland glimmar det till och jag mår toppen..

Just nu är jag på nån slags mellanskala men det beror nog mest på att det är fredag och man får vara ledig i 2 dagar..Ska bara överleva nästa vecka också så har jag 1 veckas semester nere på Öööland!

Vildingen mår bra..
Acklimatiseringen från 6:årsverksamhet till förstagluttare har gått jättebra..han har klurat ut läskoden och går nu och läser på typ allt!
Han hade en släng av borrelia nu i september och mådde väl inte så där jättebra men nu är han tillbaka till sitt vanliga obstinata jag...

Shit jobbet kallar...fortsätter med inlägget

2 kommentarer:

Ninis sa...

Jamen ÄNTLIGEN! Vi är faktiskt några som vill att du skriver här på bloggen! :))

Har Vilding haft borelia? STACKARS... usch, jäkla kryp, hatar dom!

Puss min vän

Unknown sa...

Ibland smäller det till :)

Jo han mådde inte så där jättebra stackarn..men nu är det bättre

Ja utrota fästingar..jäkla kryp..