27 okt. 2010

Tjohooo

Började ju skriva lite men blev brutalt avbryten av galopperande magsjuka!

Here we go again

Livet..det livet...
Det är senhöst,
skrapa bilrutor,frysa ihjäl och kura ihop sej med filtar och duntofflor i soffan hör till det som gäller nu..Vi har tjuvstartat med pepparkakor och julmust måste jag erkänna...hur ska man annars stå ut hela kalla mörka november?

Vi åker till öland på söndag..ska bli så najs..en hel vecka ska vi vara där..*längtar*

Annars gör vi inte så mycket..iaf inte jag..Maken jobbar och sliter väldigt mycket..fick reda på att han jobbar julafton..mindre kul men vi får väl ta och göra nån alternativ julafton..

Mycket att göra på jobbet..en personal borta så trycket är hårt på oss som jobbar..snaark..

Vad annars då? Inte mycket..jag vill återigen möblera om och tapetsera om men jag är för lat :)

Nu måste jag nog jobbe lite men ska försöka hålla liv i bloggen! :)

1 kommentar:

Ninis sa...

Åh hoppas ni får en kanonvecka på Öland! KRAM