14 okt. 2011

Fredag...

Fredag och det är klart att jag blir knallförkyld..så jag är frisk igen på måndag vill säga..

Veckan har gått i ett rasande tempo..som vanligt!

Helgen är utstakad för oss..Städa,röja förråd,60:årsfest och tvättstuga

Fick ett brev från värden där de ska in till oss på tisdag och göra en OVK så de ska ha tillgång till köksfläkten samt ventilkanalerna i klädkamrarna..Klädkamrarna är det roligaste för där tar det stopp vid tröskeln..öppna dörren och du blir begravd liksom!

När Simon städar sitt rum tjoffar han in allt under sängen, jag tjoffar in allt i klädkammaren istället!

Rrrroligt värre ska det bli...*obs ironi*

60:årsfesten är det Mamma Li som fyller år och ska firas..hon och pappsen firar dessutom 10:årig bröllopsdag samtidigt :)
(Japp jag och pappsen gifte oss med bara en månads mellanrum samma år :)

DET ska bli roligt :)

Vet att jag lovade del två i Glasgow-resan och jag filurar på den..Looovar

Nu..jobbe lite!

Trevlig helg

1 kommentar:

Vonkis sa...

Usch, nämn inte klädkammaren. Vem vet vad som finns där inne nu för tiden.