5 feb. 2012

Introvert navelskåderi...

Japp det är vad jag har ägnat mej åt i helgen..

Jag har listat mina bra sidor och mina mindre bra sidor och kommit fram till ja vaddå?

Dåliga sidor :
Jag har en förmåga att deppa ihop ibland och tror att INGEN i hela vida världen tycker om mej.
Sådana dippar går rätt fort över tack och lov..

Facebook-beroende,nikotinist,lat,fördomsfull,dryg och en oförbätterlig besserwisser

Dåliga sidor men jag vet om det och jag jobbar på dom..

Dålig på att ta kritik är jag också och en skitdålig förlorare...
Tycker inte om att kramas eller att ta på folk..konstigt värre men jag tycker det är obehagligt!


Meeeen mina bra sidor då? Har jag några sådana?

Jag är rätt glad..


Typ..
Njae..Humor tror jag att jag har..

Men herregud nu tror jag att jag deppar ihop fullständigt här..bra sidor kom igen TÄNK!

Jag har äntligen 36 år gammal förlikat mej med min kropp..det måste vara bra..

Jag får återkomma om det..måste tänka lite!

2 kommentarer:

Cheeky Malin sa...

Ha ha "förlikat mej med mig kropp"..ja jag måste erkänna att jag fått göra detsamma. Har gett upp. ;)

Förresten, en obstinat tax? Underbart!

Unknown sa...

Njae..Ibland är taxen jääääkligt billig :) som i förrgår när han gnagde av knopparna till köpmansdisken...

förlikat = gett upp :D

Hej förresten och välkommen