24 feb. 2012

Stort i familjen

Vilding ska få glasögon...Idag bär det iväg till optiker för att hämta brillorna..

Han valde bågar helt själv och är eld och lågor.

Lite skillnad från när en annan fick "straffet" glasögon i början av 80-talet.
Han ska vara glad över att modet har ändrats från när hans ömma moder fick brillor


Mina första var ett par ENORMA vita ovala plastbågar med nån pärlomo-infattning och jag skämdes som en gnu!
*tänk Dame Edna-brillor*

Jag gjorde mitt bästa för att de skulle gå sönder så jag skulle få nya men neeeeej då de där DJEFVLA brillorna blev bara lagade over and over again.
Det dröjde till sjunde klass innan jag fick snyggare!

Nåja :) Han är stolt iallafall och skryter :)

Annat som hänt i la familia då?

Njaee..inte mycket
Det finns en hel lista på olämpliga saker taxen har tuggat i sej sen sist men då blir det långt..3 par 3D-brillor,skåpknoppar osv osv osv osv osv osv..Ja ni fattar..

Det börjar bli vår :) knepigt det där med vår i februari men det blir ljusare och jag blir gladare :)
Jag är ljusstyrd så det står härligt till...


Nåja...Gobbble Gobble..

Off to lunch...ska försöka undvika Billys Panpizza i dag..
*inom mej bor det en tjockis som skriker efter att få komma ut*

Inga kommentarer: