17 apr. 2012

Trött

Tisdag och jag är fruktansvärt trött

Tung i kroppen,tung i huvvet och bara allmänt olustig...

Hoppas det inte är nåt skit på g för jag har inte tid att bli sjuk

Jahapp...

Påsken tillbringades på Öland och väderkontrasterna var..ja apriliga :)

Satt ute på skärtorsdagen och käkade lunch i tshirt och fick så pass med sol så att fräknarna tittade fram...
Lördagen vaknade vi till 10 cm snö och snöstorm!

Så kan det vara..
(det betydde inte att påskäggsjakten i kohagen ställdes in..å nej..lite snö stoppar inte ölänningar inte)

Vi har massor att göra på husen och allt kostar massvis med pengar så jag har lite ont i magen faktiskt! Meeeen vi skyndar långsamt..

I år blir det nog bara att hänga rännor och bygga skalet till det som ska bli duschfrigga!

Massa roligheter i vår/sommar..nästan varenda helg fram till semestern inbokat med nåt kul...

40årsfest/dop/bröllop och sen så firar jag och Becca 20 år i år så det ska firas på något sätt :)
Vi filurar på nåt lyxigt!

Jag har ju blivit bonusmoster x 2 här i vinter och i juli ska jag bli bonusmoster igen och även moster på "riktigt"

Massa underbara söta ongar blir det :)

Jaha Yada Yada...

Bilen går bra :)

Pöss på er

Inga kommentarer: