22 nov. 2012

Tuudeluu

Tja!

Ja men man ska väl skriva nåt här kanske

Tiden flyger..på riktigt..Det är 4 veckor kvar till jul..
Jag vägrar bli stressad den här julen så jag börjar julpynta redan i helgen! Baföratt!

Upp med ALLT..Tom julgranarna kommer åka upp...både den gröna och den vita
Fast jag kommer nog inte klä dom riktigt än..de kan vänta till åtminstone 2:a advent ;)
Jag har köpt extremt kitschiga julgranskulor..Vidrigt kitschiga..så där så man kräks när man ser dom! Dom ska hamna i den vita julgranen...Vitt och rosa..Yeah!
(en rosaglittrig gris-pinuppa..vad sägs om det?)

Här ska vi gå all in! Disney släng dej i väggen!

Mer jul åt folket

Har filurat lite på sonens adventskalender..han har en sån man hänger småpaket på..Har fyllt upp en del av dagarna med diverse "roliga grejer" men behöver fler tips..

På fre/lördagar blir det godisaktigt typ kinderägg och chokladpengar men sen då?
Hittade en pennvässare som ser ut som en näsa..in med pennan i näsborren ba..Han kommer älska den!

Annars är unge herrn ruskigt svår att hitta på julklappar åt...Det brukar bli att vi inte ger speciellt mycket utan löser det lite mer flytande under året.

I år kommer han dock få en stor önskan uppfylld.
Han kommer bli toklycklig..jag tror han kommer dåna faktiskt! Det är Mormor/Morfar B och Moster M som står för den julklappen..Hmm jag tror inte sonen läser här så jag skvallrar :)
Han kommer få en EL-GITARR med förstärkare..Alltså förstå...Han kommer bli nästa Yngwie...Han har tjatat om en gitarr hur länge som helst! (varför valde han då bastuba i orkestern? beats me)

Vilket leder in oss på nästa projekt här hemma

Ljudisolering av hans rum!

Nån som har äggkartonger över?



Pöss på er

Ps
Jag önskar mej hörselkåpor..sådana där rosa!
Ds





Inga kommentarer: