24 sep. 2013

Ett inlägg....

Whoop en sån där kall och frusen morgon i slutet av september!

Det är ingen värme påsatt varken hemma eller på jobbet så jag fryser konstant,sover fullt påklädd med raggsockor och onepiece.
På jobbet sitter jag inlindad i stora koftor och har ett värmeelement under skrivbordet, dock får jag hoppa omkring ibland och göra åkerbrasor samt ta en kopp te så jag får värma händerna!

Snåla ålar ni fastighetsägare..Sätt på fjärrvärmen NUUUU tack!


Packningen hemma går sakta men säkert med betoning på sakta...Fastnar allt som oftast framför datorn eller teven..Jag och sonen har nämligen en guilty pleasure..Here comes Honey Boo Boo samt En man och hans fruar.


Vi har plöjt igenom hela TLC:s programbibliotek tillsammans..Kvalitetstid mor och son :)

Men jag ska börja sätta fart alldeles snart..Uteförrådet är iaf rensat och klart..Nu är det bara resten kvar :/

Värden ringde iaf igår och godkände andrahandsuthyrningen så det är klart!

Vi åker till Öland på fredag
Sonen ska hälsa på i sin nya skola samt att det är skördefest! Har hyrt släp som ska packas på torsdag.
Börjar få lite panik då jag knappt packat nåt...Men nånting ska vi väl få ner iaf!











Inga kommentarer: