22 jan. 2014

Yada Yada Yada

Samt lite Gobble Gobble Gobble

Jo det är väl min nivå just nu...

Slö slappare slappast and i löv it!

Gått omkring i pyjamas de senaste dagarna,när jag har behövt gå ut drar jag bara på termobrallor så syns det inte...

Just nu rör det sig väldigt mycket om tillbyggnaden i min skalle...Skulle fö behöva bygga ut huvvet också..Det är rörigare än vanligt därinne

Får vi bygglov eller inte och hur jävla länge ska man behöva vänta på besked egentligen?

Max 10 veckor som det står på kommunens hemsida är ju en frikkin evighet!

Nåväl..jag roar mej med att möblera efter planlösningen,kolla på tapeter och kaminer...samt spårar paket..handlat från Kina för första gången *tack mamselamsen för tips* och jag väntar otåligt på de paketen också...

En jäkla väntan på den här brallisen hörrni....Och om bara 2 veckor enligt väderkalendern som svärisarna för så ska man kunna sitta i lä och börja lapa sol i poolhörnan...Härlich...


Nåväl...Back to wörk!

Mer kaffe

Inga kommentarer: