23 feb. 2011

Man kanske?

Skulle uppdatera här också..

Som sagt...vi är ju med hund så mycket tid går åt honom just nu..han gillar inte Vilding något vidare..skäller som fan så fort ungen rör på sej...försöker få Vilding att markera mot honom så vovve fattar att det är Vilding som har den högre rangen men stackarn är ju lite bang för skällande hundar :/

Det går bättre det gör det och ibland kan dom tom ligga och gosa med varandra..Men hundet betraktar Vilding med viss skepsis!

Lukas är en riktig gos-råtta och gillar inte kyla alls..helst skulle man kunna ligga under ett täcke hela tiden och gnaga på ett ben...
Måste se rätt kul ut när jag kommer dragandes på honom..det är nästan så han ligger på rygg hahahaha
Han är morgontrött,kvällstrött och en sucker för godsaker som ostbågar,ost och yoghurt!

Han ääälskar andra hundar och blir som en studsboll runt dom :)

Ja det är som ni märker mycket hund-snack just nu :)

Annars är jag utarbetad,småsjuk hela tiden och är allmänt låg...ska sluta facebooka har jag bestämt mej för..är inne i en riktig vinterdepression och måste koncentrera mej på nåt annat! Som Lukas tex. och jobbet kanske!

2 kommentarer:

Tess/ibess sa...

Gå och köp dig en burk med Holistic D-vitamin så kommer du må bättre. Eller ja, du måste ju äta kapslarna också förstås ;o)
De hjälper verkligen mot nedstämdhet och depressioner, och d-vitaminbrist är väldigt vanligt under vintern (särskilt som det bara är under högsommaren som kroppen själv kan bilda d-vitamin).
Kolla här om du vill veta mer http://www.lakartidningen.se/engine.php?articleId=6279

Jag har ätit två såna kapslar om dagen sen 2008 och det är tack vare dem som jag kommit ur min utbrändhet =)

Kram!!

Alexandra sa...

<3