7 feb. 2011

*suck*

3 veckor kvar till semester..Känns som en evighet!

Jag längtar till Öland *yyyyl*

Jaha helgen då..Jorå den har passerat i en dimma

I fredags blev det akut-tandläkartid till Vildingen
Inflammation i käkbenet och 10 dagar på penicillin.. Rrrrrroligt!
Fast han var så duktig hos tandis..guldmedalj till honom!

På kvällen blev det plankstek och hela 2 glas vin..skulle inte ha druckit det..Jag blev kronsjuk..varit krasslig i en vecka och vinet gjorde väl så jag slappnade av och lät basilluskerna få överhanden!

Lördag och söndag låg jag då däckad i feber och muskelvärk och typ sov! Jätteroligt verkligen...
Missade en fest på lördagen som jag såå gärna ville gå på! Hörde i efterhand att det hade varit skitkul :/ *surt sa räven*

Jahapp..så är det måndag..och jag kanske borde varit hemma även idag men men..im at zee office..

Blir en vecka av bilåkande det här..
Romme,Gävle och Gnosjö..WhoopDdoo!Det kommer bli några mil bakom ratten!


Måste jobba...Mer kaffe åt folket

Inga kommentarer: