1 feb. 2011

*Aaaatjooo*

Ett stycke förkylt gnu..kan det vara nåt?

Snorig,snorvlig,hostig och lite febrig...whoop jag är på topp!Eller kanske inte
Fick en sån där jättevidrig yrsel-grej nu på morgonen.

Stod och sminkade mej när jag blev jätteyr och började svettas som fan..man såg hur det rann ner för pannan..var tvungen att sätta mej ner faktiskt..
Undrar vad som hände egentligen..obehagligt var det iaf!

Har en teori som jag tror kan vara lite rätt

Vi har ju haft en kollega borta i ca 4 månader
Det har varit jäkligt tungt.vi är ju bara 3 på företaget.Man har dragit sej för att vara sjuk,tagit en treo och fortsatt liksom oavsett vad!
Men idag kommer kollegan tillbaka.På halvtid iåf februari ut men kroppen kanske känner att avlastning är på väg och vågar bli sjuk?

Vem vet?

Nu ska jag jobba..pöss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet hur slitigt det kan vara kroppen säger Nej! dags att varva ner,take care min vän!
Kram