31 jan. 2011

Måndag och trött som en gnu

Somnade 3 i natt..Och sen upp 6 för att go och glad åka till jobbet *snaaaark*
Snart får jag åka hem...hoppas jag är trafikduglig..sitter och klipper med ögonen

Helgen har varit störtskön..

Fredag -
Dumpade unge på kalas..
2 timmar av ego-tid uppbuffrat med cola,ostbågar och glass bara för mej
och dessutom total MAKT över fjärrkontrollen..Naaajs!

Lördag -
Ner till kompis för tatuering..den blev så fin så fin..jag handritade dit hjärtat själv faktiskt...Nu outar jag min unge här..men han är ju rätt outad ändå..



Han bade i deras badtunna (brrr för att kliva i och ur..det är ju liksom kaallt)medans jag fikade och snackade skit inomhus :)
sen åkte vi till makens jobb och käkade...

Mycket trevlig dag

Söndag -
Städade uteförrådet...Men DAMN vad skit vi har..Hade lovat bot köksbordet så jag var tvungen att ge mej ut..när vi dessutom städade ut julen i 16 kartonger ställde vi bara in eländet med det egna löftet om storstädning så fort det blev minst 10 plusgrader..Mmmmmdet tog sin lilla tid det där men nu har vi iaf en gång mellan prylarna hahaha

Sen över till Pappa och Li för middag..trevligt trevligt..och som vanligt mycket gott :)

Som sagt..a very nice och lugn weekend..

Mer av dom!

Inga kommentarer: