17 jan. 2011

Och så var det...

En sån där måndag igen..

Tack vare att det typ varit 4 plusgrader hela helgen så ha snön smält undan väldigt fort *yay me like*

I morse var det nästan stört omöjligt att komma upp för parkeringen.

Vi har ju en sån där etage-parkering och jag har parkeringsplats längst ner och backen mellan planen och sen backen upp till vägen var som man säger utan underdrifter: JÄVLIGT isig och slabbig..

Men jag fick sladda lite *mycket* och tokköra på ettan så kom jag upp...Rrrrroligt :)
Fick man rally-dosen mättad också :)

Helgen har gått i navelskåderiets tecken..faktiskt inte varit utanför dörren..bara vara inne,läst,bakat och glott på teve..

Gjort ett försök att sluta röka också...håller på att ställa in mej mentalt..gå sådär..ska nog läsa om boken igen...Men det är på G...jag laddar!

Jaha..vilket intetsägande inlägg!

Mer kaffe behövs!

Pöss

*****

Så..Lite kaffe och det kliar i fingrarna :)

Har sååå många planer...hälften kommer inte genomföras det vet jag ju men man kan få drömma lite :)

Tapetsera om i vardagsrummet
Vi köpte ny soffa som är mörkgrå..då passar inte de gamla oranga tapeterna
*ja eller terrakotta eller vad det nu kallas för..orange säger jag :)*
Jag vill ha ljusgråa väggar och nya bokhyllor som inte är mörkbruna.
Eller helst inga bokhyllor alls..så slipper jag damma :)

Klippa mej
Det ska jag göra..när lönen kommer och det blir kortklippt :)

Göra om i Vildings rum
Hyfsat nymålat men måste ordna förvaring
Damn vad grejer han har och hälften vill krypa ner för trappen!

Åka skidor
Ta en dag uppe i Romme och bara åka..Det SKA hända..jag vill åka skidor!

Sluta röka
På g..håller på att ladda för fullt!

Skaffa hund och börja med Agility
På G..lusläser allt om hundar,har ju en del grundkunskaper men läser,läser och läser lite till,letar efter lämplig ras men gillar väldigt många olika sorter och har svårt att bestämma mej!

Japp många saker som jag vill..orkar inte radda upp allt...det har mest med omtapetsering och strukturering hemma att göra..Synd att man inte får riva väggar i hyresrätter!

Nu ska jag jobba lite

2 kommentarer:

A Frantic Heart sa...

hehe...no shit majbritt, har du OXÅ planer?!
Ganska lika dessutom...tror jag ska spalta upp mina, liksom lite som repris :)

Unknown sa...

Jag har alltid FÖR många planer..maken blir trött!