21 jan. 2011

Fredag at last!

Den här veckan har som alla andra veckor bara swoschat iväg..

Idag ska jag på AW ..ska bli najs..får se om det är mycket folk ute..fredag innan lön i slutet av januari..Kan vara hyfstat tomt :)men på tisdag är det äntligen lön!

Lördag blir det till Gammelmormor och på söndagen är Vilding bortlånad större delen av dagen!
*barnledig och med maken ledig..wioo ska köpa en lott tror jag för det händer typ ALDRIG..jäklar vad vi ska..städa!*

Hänt i veckan då?

Inte mye..vi har varit kattvakt till världens gosigaste Tusse och idag kommer Wejlon the dog som vi ska ha tills på söndag! Becca och Conny är uppe i Sälen och åker skidor
Lite avis men å andra sidan får jag gosa med Tusse..han ska alltid ligga på bröstkorgen med sin nos mot min haka..helt ok faktiskt..trots att han väger typ 10 kg och det blir rätt tungt efter ett tag!

Igår tappade Vilding sin mobil i toan..han pratade med sin far och skulle kissa samtigt..han fixade inte att göra 2 saker på en gång så samtidigt som mobilen plumsade ner så körde han helikopterkissning!
Snaaaark
Får se om telen överlever..den ligger på tork nu!

Annars har det varit lugnt..nu måste jag jobba lite :)

Pöss på er och trevlig helg!

Inga kommentarer: