24 jan. 2011

Hela havet stormar

Vi har ju en jättefin utställning på jobbet...En massa badrumsmiljöer..

Jag har en hela havet stormar-grej för mej som applåderas av chefen!

Jag är ju tokig i parfymer..tror jag har närmare 20 st som jag växlar mellan beroende på humör och säsong.

Är jag nere tröstshoppar jag parfym..helst i vackra flaskor

Hur som helst..jag brukar rotera flaskorna i utställningen..använder jag dom inte hemma så ofta tar jag dom till jobbet och låter dom förgylla utställningen..och ibland går jag förbi en flaska på jobbet,sniffar lite och tar hem den och tar med en annan tillbaka..



Det är skitbra att jag kan göra så för maken har ingen aaaaning om hur mycket parfymer jag har egentligen :)

Nu är jag på chefen att vi ska göra ett sko-rum eller ett väskrum..kan vara snårigt med tanke på att vi håller på med vvs men vafan...man måste ju försöka :)

Nu tog jag med 2 flaskor idag..så då kan jag shoppa en ny imorgon..är lite sugen på den här

(bild från parfym.se)

Egentligen vill jag ha Miami Glow men den verkar ha utgått :(

Vad har ni för favoritparfymer?

2 kommentarer:

Madde sa...

pure poison av dior

Cian sa...

Den har jag nog inte sniffat på..måste pröva :)

Dior låter lyxigt