13 jan. 2011

Snaark

Huhuhuhuhuh

Det är torsdag..ovant att jobba..
De senaste tre veckorna har ju bara varit max 3-dagarsvecka liksom ;)

Jaja bit ihop kärring och sluta gnäll

Idag är jag lite mer harmonisk :)
Mensen på g att ta slut,hormonerna håller på att lugna ner sej lite hahahaha..

Maken börjar jobba i morgon..veckopass så han går av nästa fredag :/
Lagom kul men vad gör man...gillar läget helt enkelt..

Idag får jag hem en leverans från mataffären.se
Underbart..det är en menypåse som består av 4 middagar för 4 personer
Man får med nästan rubbet som hör till och recept...Me like a lot!

Det bästa är att mataffären duttar med sina kunder så man får alltid med nåt extra kul :)
Förra gången fick jag med ett paket av zoegas nya kaffe och ett paket flora..tack för det..

Jag har ju så dålig fantasi när det gäller matlagning
oftast står jag där..trött och jävlig och bara..öhhhhh makaroner och köttbullar?
Och bestämmer jag mej för att..DET vill jag göra så kan man ge sej fan på att man inte har just 1 viktig ingrediens hemma..man orkar inte åka och handla och så blir det..öhhh makaroner och köttbullar :)

Menypåsen brukar bestå av:

1 kycklingrätt
1 korvrätt
i kötträtt
1 fiskrätt

Det är potatis,ris,rotfrukter osv osv..

Helt underbart...prova på den säjer jag bara...man behöver inte prenumenera utan kan välja själv när man vet att man kanske inte hinner planera en veckomeny eller åka och handla...

Pöss..måste jobba..fast först kaffe och cigg..nya smala livet går sådär..

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter helt fantastiskt att få allt hem till dörren,antar dom inte kör så långt ut som jag hamnar nu...men jag kan ju odla själv! ;)

Kramkram/Garbo