14 apr. 2011

Den där taxen!

Uhuhuhuhu han har levt rövare inatt

Var som vanligt ute med honom på kvällen och sen gick vi och la oss

Han har ju tratt på nätterna så vi har barrikaderat av ut till vardagsrummet och ner till undervåningen så han har hallen och vårt sovrum att röra sej på..Brukar inte vara några problem..han sover hela nätterna på sin bädd!

MEN!

I natt ca 01.30 så hörde jag hur han prasslade,gnällde,gläfste och drog tratten i golvet och så kände jag doften av..SKIT!

Suuuuck..upp och blev lite förvånad över att han hade brutit sej genom barrikaderna och satt i vardagsrummet öööverlycklig över att se mej!

- Heeeej matte..jo det var så här va...*gläfs*gläfs*yap*yap* och nu kommer jag liksom inte över igen och jo det har hänt en liten olycka *yap*yap*gläfs*gläfs*

Jorå liten olycka..han är tydligen lös i magen om jag säger så..och så har han nosat i det så hela tratten var fullgeggad!

Men åhhhhh jävla SKIT! Och stank gjorde det så man kan ju säga att jag vaknade till!

Städa golv,städa hund och gör mej sen redo för att gå och lägga mej..då ställer sej hunden vid trappan och piper så det var ju bara att klä på sej igen och gå ut...kom 20 meter sen var det dags...oh lord have mercy vad det var dags..jag var väldigt glad över att vi hann ut!

Sen gick han glatt och la sej och sov till typ för en timme sen...jag med...vilket inte är bra för jag blev tokförsenad till jobbet!

Har två teorier om hundens mage!
1. har tränat olika kommandon..använt yoghurtgodis..han kan vara laktos-känslig
2. Fästingmedlet som jag satte på i förrgår.Det stod diarre som biverkning!

Jaja vi märker..han får leva på ris nån dag så får vi se om det blir bättre

Annars:




Pöss på er

Mer kaffe

2 kommentarer:

Tess sa...

Inte bara KAN vara känslig för laktos. Både hundar och katter ÄR känsliga för det. Så skaffa bättre godis till honom. Typ torkat kött eller nåt annat =)

Linda Hall sa...

Bara ÄLSKAR den där bilde :D