14 apr. 2011

Ja jäklar

Mitten av april och vi blir alltid lika chockade varenda gång vi kommer på att :
Ja jäklar vi har ju bokslut 30 april! Dags att sätta fart kanske?

Det innebär för min del en jäkla massa excel-listor,pappersarbete,sortering i pärmar,arkivering och den där jefvla inventeringen som jag alltid åker på vartenda förbaskade år samt fortfarande sköta logistik och admin på det dagliga arbetet!
Meeeen det börjar lugna ner sej nu inför påsk så det är inte jobbigt!

Tur man har en sån bra chef så man får ha facebook osv öppet så man kan koppla av hjärnan lite titt som tätt mellan pappershögarna och arkiveringsboxarna!

Överlag är min chef väldigt generös med sådana saker..frihet under ansvar och får jag jobbet gjort så är han nöjd!
Behöver jag pipa iväg på ett ärende så är det lugnt liksom
(även fast jag får brutalt dåligt samvete och försöker klämma in så mycket som möjligt på lunchen även om det innebär att jag inte hinner äta)

Jaha..Yada Yada liksom..har lurre..blev de gyllene bågarna idag..*raap*
klassikern liksom.1 cheeseburgare och en glass!

Nu ska jag öppna post!

Inga kommentarer: