5 apr. 2011

Kryssning och kastrering

Käck rubrik va? :)

Var på kryssning fre-lör med bruders
Damn..jag är INTE van att festa till 3.30 på morgonen och definitivt INTE van att börja dricka drinkar igen bara nån timme efter att man vaknat!

Full rulle,många skratt och bara najs! :) (fast jag kommer ALDRIG åka Viking igen..vilken B-båt!

Sen hem från båten för grillning och lite vin hemma..

Söndagen spenderades i soffan..och i soffan only..damn..helt slut!

Idag är jag lite nojjig..Lukas är hos Veterinären hela dagen och ska knipsa sina kulor och jag sitter här som en liten hönsmamma och är orolig :(

Han ska hämtas efter 5 idag och jag sitter och räknar minuter..Stackars vovve..han var så hungrig och orolig i morse..

Nu håller vi tummarna ok?

2 kommentarer:

Fisan sa...

Klart vi håller tummarna :)

Unknown sa...

Tack :)

Han är skitsur..Han har fått en tratt modell st bernad och tar sej knappt en meter utan att fastna i golvet...då står han och glor rakt ner tills man lyfter på tratten åt honom! Hahaha ser mycket kul ut :)