11 apr. 2011

Ladida!

En sån där måndag..fast hörrni..nu är det vår på riktigt..plockat tussilago och blåsippor *jo jag snodde 2 fast de är fridlysta..jag veet dålig förebild*

Igår satt jag i solen på baksidan med en kopp kaffe och titta på hur hundet fick "pudel-rus"

Så skönt så :)

Slö men effektiv helg..inte haft nåt inplanerat utan bara varit,städat,fipplat osv
Sonen har varit ute hela dagarna och lekt,härlich..han behöver det!

Förresten ni som söker på tutar.se *jo jag ser er*..pröva snipa.se när ni ändå håller på! :)

Nu mer kaffe!
Pöss

2 kommentarer:

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

Det där med pudelrus eller pudelfnatt var jag med om för nåt år sen. Min kompis har en dvärgpudel som alltid får pudelfnatt. han var helt gaaaaaalen och jag skratta så jag kissa på mig!

3 barn...

Say no more....

Puss

Unknown sa...

Det är jätteroligt att kolla på..dom ser ju helt vansinniga ut! :)