13 nov. 2013

Dagarna går

Och lugnet består men helt dött är det inte

Sonen är hos kompisar,jag jagar förrymda hundar i skogarna ( inte bara min tax som är ouppfostrad och drar .) och vi filurar rätt bra på kvällarna jag och sonen.

V har börjat titta på Halv åtta hos mej,vi spelar kort,läser,gör läxor och tar långa skogspromenader i vackra Lindreservatet här uppe på Norra Öland. Nu när kreaturen blev hämtade i söndags så vågar man sig in där med hunden också.!
Den här bilden är därifrån...Den är helt naturlig och på närmare håll ser den ut som en avbruten trädgren.

Maken kommer hem idag efter att ha varit uppe och jobbat i över en vecka..Vi har saknat väldigt mycket och vi går omkring med en spänd förväntan här :)

Jag jobbar på och det går förvånansvärt bra med all uppkoppling och internet.

Nu jobbe lite..

Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och god morgon .... Jag är sååååååååååå avundsjuk ... Hittar du trattisar på promenixen så torka dem och skicka till din moder .... pöss a kram .mams