4 nov. 2013

På plats

Nu har vi varit här sen i onsdags...

Har känts som ett vanligt höstlovsfirande bortsett från att vi packat upp kartonger och boat in oss lite....

Det har ju varit fullt med folk här på gatan så det har varit middagar och vin! massor av vin..och julmarknad

Det är i dag som vardagen ska börja..Den här veckan som kommer är vi ensamma och på fredag åker svärföräldrarna till Skåne över helgen...

Första skoldagen för Vildingen
Maken åkte med bussen i morse och ska jobba en vecka
Jag ska börja jobba halvtid hemifrån *går bra..bloggar lite men hey jag har faktiskt jobbat också'


Taxen ligger på soffan och fattar ingenting!

Om ca 45 min ska jag stänga ner datorn och valla taxen,förbereda middagen och typ städa lite..

Jag är lite förväntansfull inför första hämtningen vid skolbussen.
Sonen var så nervös i morse men hans fröknar var fantastiska så jag tror att det kommer ha gått as-kalas.
Jag skjutsade ju dit första dagen men i morgon ska vi gå ner till stora vägen och han ska ta bussen själv därifrån.


Ihhh spännande...


Mer kaffe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det i skolan?
Kraaam Maria

Unknown sa...

Det går as-kalas..Han har redan hittat kompisar och är nöjd när han kommer hem :)

Kram