8 nov. 2013

Fredag

och nu blir det tomt här nere
Svärisarna drar till Skåne så det blir jag,Vildingen och Taxen över helgen.

Vi har lite pyssel att filura med
Ska klippa ner ett av träden och kratta lite löv *yay jag ska få elda*

Idag ska jag hämta sonen efter skolan och införa en ny tradition.
Vi ska till simhallen och bada bubbelpool, simma lite längder samt bada bastu.
Tanken är väl att det ska vi göra varje fredag.
Efter det så ska vi till bibblan och sen är det handling på "stora" ICA i Löttorp.

Sen är det helg minsann

Nu har det inte varit jättebetungande att gå upp på morgnarna men det ska bli skönt att slippa väckarklockan :)

Fått hem lite filmer från Cdon så det blir Star Trek-maraton nån gång under helgen.

Igår var jag ute och letade svamp..Inga riktigt bra trattis-skogar här uppe..för mycket tall och sandjord men jag hittade ca 5 ynka små stycken så dom finns där nånstans! Ska ta en vända till i helgen..

Nej..mer kaffe och jobba

Trevlig helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

He hopp .... när lappsjukan slår till och svamparna är slut för säsongen och snön yr och veden måste huggas och snön skottas ( pust stånk och stön ) ... Blir det många resor då till ULLARED eller??? eller t.o.m mot järfälla . mams

Anonym sa...

Förresten glömde nämna att du kan väl ringa morbror Thomas idag 9 / 11.... han fyller ju gubbe idag mams