9 dec. 2010

Förkyld som en gnu

Och det händer inte så mycket just nu..

Ikväll är det Oscar-teatern som gäller och Sugar/I Hetaste laget med jobbet
Ska bli trevligt..

Maken jobbar sen ett långpass så i helgen blir det bara jag och Vildingen hemma..Ska nog baka pepparkakor så man har det gjort...Kanske lite nödvändigt att boka en tvättstugetid också...Julstressad? Inte ett dugg..så skönt så..


Jag är lite nyfiken på er!
Vilka är ni som läser? Kan ni inte säja hej?
Får rätt många besökare som googlar på tutar.se *hehehe* Vilken besvikelse att hamna här om man söker på det liksom :)

Pöss på er..nu är det dags för kaffe och en cigg och sen ska jag provköra Vildingens Monstertruck som vi köpte igår..han kommer bli överlycklig...MEN ett stort problem är hur sjutton jag ska slå in den..därför har jag tagit den till jobbet..för den är FÖR stor att gömma hemma!Så idag kommer chefen och jag köra rally :)

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag säger Hej Hej!!:-)

Är kass på att kommentera men ska försöka skärpa mig...
Läser, det gör jag iaf alltid!

KRAM o Puss!!!
Alexandra

Tess/ibess sa...

Häpp! Mig blir du inte av med serru ;o) Men jag är kass på att kommentera =(

Kramar =D

Unknown sa...

Pöss på er tjejer :)

Mallis in real life sa...

Jag är också ganska kass på att kommentera, men jag kikar allt in här då och då.