6 dec. 2010

Jag överlevde Ullared

:)

Upp tidigt som fan i lördags(kl 5 jag är fan inte klok)
48 mil i snöslabbigt väglag och med en vindrutetorkare på förarsidan som funkade sådär!

Väl framme så började vi med lunch för att orka brottas :)

Fast det var inte så jäkla farligt faktiskt..Var ju där förra året och då var det VANSINNE! Nu har de ju byggt ut med vagnparkering och ett bättre fik så man kunde faktiskt andas..Och sen lullade vi omkring lite som vi ville..gick ut och tog en cigg,,satte oss ner för en fika...visst det var mycket folk..men vi behövde inte köa för att komma in..Förra året stod vi i kö i nästan 1 timme för att få shoppa..totalt crazy..

Intensiv shopping i ca 3 timmar och sen var vi klara...ställa sej i kö..behövde bara vänta en kvart och pang jag hade shoppat för 2373 kronor :)

Sen packa oss in i bilen för de 48 milen hem :)

Hahaha vi är fan inte kloka...nästan 100 mil för att shoppa i 3 timmar..Crazy...

Men bilen var kul att köra ( sorry C du får ta min bil..jag behåller din V70 ok?)
Sällskapet trevligt..Tack Becca
Och jag är officiellt klar med ALLA julklappar och kan ägna resten av tiden fram till jul med introvert navelskåderi och lite småpyssel!

Inga kommentarer: