22 dec. 2010

Jul jul strålande jul

2 dagar kvar till Julafton och lugnet har sänkt sej över "casa vilding"

Tro fan det med en unge som varit däckad i 39 graders feber i flera dar.

Jag har NOLL och intet julstress..Nu är det bara lite småpyssel kvar..

Firar ju jul borta i år så hemmet har inte fått sej en rejäl genomkörare utan vi kör med nerfällda persienner och minimal belysning...Hur mysigt som helst och jag är luuugn!
Vi riktar in oss på nästa vecka istället..tjejerna kommer hem på måndag kväll och sen så har vi fest på nyårsafton..Jag städar efter den istället :)

Sitter på jobbet och har det lugnt och skönt..sorterar in papper liksom..byggbranchen dör ju alltid lite i december..iaf på ROT-sidan...

Nepp folks...Om man skulle ta och göra sej en kopp kaffe och lyssna på lite julmusik :)

Om jag inte uppdaterar innan fredag så önskar jag er alla en riktigt god jul!

Kör försiktigt!

Inga kommentarer: