2 dec. 2010

Sjukt barn och diverse gnäll!

Vilding sjuk :(
Han var väldigt varm igår,klagade på magvärk och efter ett tag så rusade han genom hallen skrikandes : JAG MÅSTE BAJSA!
Och sweet lordi lord det gjorde han...REJÄLT *äckelpäckel jag veeet*

Det var liksom ingen ide att slösa toapapper på honom utan det var duschläge direkt både på honom och toastolen

Sen slockande han på soffan lilla skrutten...

Wonderbar..precis vad man behövde..magsjuka..jag sitter på jobbet och pillar i mej vitpepparkorn och avlagen julmust för att stävja mullret i min mage!Kan verkligen inte vara borta från jobbet den här veckan!

Hoppas jag klarar mej för vi åker ju ner till Ullared på lördag liksom..Ska ju köpa ALLA julklappar och sen ligga och pilla mej i naveln resten av december!

Mer gnäll då? Kallt som fan ute och halt...ensam på jobbet..stökigt hemma..godissugen..Ja you name it...

Men man ska väl ta sej i kragen och jobbe lite!

Inga kommentarer: