21 juni 2011

Blööök!

Vaknade med muskelvär och pangknack av guds nåde..Oskönt!

Måste införskaffa zon gel, jag tror jag har tennisarmbåge..inte för att jag spelar tennis men man kan kalla det facebookarm eller nåt sånt dårå ;)

Det börjar närma sej ( ja jag vet att jag tjatar om Öland och semester men jag toklängtar)

Ser fram emot konserten med Metallica också, Ska bli så soft..planerna är väl Liseberg på lördagseftermiddagen och sen göra Avenyn på kvällen och sen tok-ladda på söändagen i Slottsparken för konserten..får inte bli så sent efter den då tåget går 10 dagen efter mot Kalmar!
Ska bli så kul att träffa Morbror också..Han är så vänlig som låter mej sova hemma hos honom..träffar Göteborgs-sidan av släkten alldeles för sällan :/ Kanske kanske hinner träffa några fler morbröder och mostrar.

Fast först Midsommar och den toklängtar jag också till
Ska upp till Becca:s landställe i Roslagen och bara mysa och skratta
Kommer alltid därifrån med träningsvärk i skrattmusklerna
Ska äta gott och bara vara..kanske klättra i en gran fast det beror väl lite på hur onykter man blir..En fisketur står nog på agendan också..ska nog packa ner badkläderna för man kanske drullar i :)

Jaha Yada Yada..bara några dagar kvar...

Mer kaffe så jag står ut!

*****************Update********************
Svärfar ringer och rapporterar att grävaren dykt upp :)

WhoopWhoop!

Inga kommentarer: