16 juni 2011

Hoho!

Är det nån som läser här?
Nån ide att uppdatera?

Skiter jag i..jag uppdaterar ändå :)

Nu är äntligen familjen hemma..ordningen återställd som man säger!
Det har varit tysta 9 dagar..tysta och städade..jag har typ bott i min hammock :)

Nu är det inte långt kvar..Metallica och semester :) som jag längtar!

Den andra poff åker jag ner till Göteborg och upplever lite magi på gamla Ullevi
sen tåg till Kalmar för vidare transport till Norra udden :)

Maken rapporterade att igår morse kom grävaren från EON och drog kabel fram till huset.*yay*
Sen kom tydligen Borgholm Energi förbi och flaggade för att de kommer och gräver på måndag!(de höll på och grävde några km längre bort där de tydligen snart var klara och vi var nästa stopp)

DET vågar jag inte riktigt lita på för BE har skött sitt uppdrag otroligt dåligt och det räcker med att man nämner BE för att jag ska se rött,tugga fradga och orera om inavlade Ölänningar!

*vilket är mycket orättvist jag vet men vi har väntat ett år på vatten och avlopp och de har kommit med så dåliga ursäkter och riktigt undvikt en när man ringt...hey jag är en betalande KUND liksom*

Hur som haver så TROR jag att vi kommer vara fullt självförsörjande i sommar när det gäller hushållet!Duscha och tvätta får vi göra hos svärföräldrarna men det funkar nog :)

Vi kommer ha huset fullt iallafall..båda tonåringarna tar med sej varsin kompis!
Det kommer vara Party i Holken (deras frigga kallas för holken) :)

Jaha..nähä..Yada Yada Gobble gooble

Mer kaffe

Pöss

4 kommentarer:

Cissi sa...

om du blir skitglad för kommentarer så kommer här en.. på riktigt :)

Vi ska ju till Götet men åker den andra ju! Vaffö då rå? Vaffö vaffö gö' ho' på detta vise' ??

Unknown sa...

Ja vaffå då? Boka genast en dag till..!!!!

Anonym sa...

Jag läser här och blir lika glad varje gång jag ser att det är uppdaterat // Liselott

Unknown sa...

Vad bra :)