2 maj 2012

Äntligen vår med allt vad det innebär!

Ja nu slog det till och blev vår...Det betyder att man ska börja tänka på sommargarderoben..

Alltid lika kul att kolla igenom det man har och vad man behöver köpa nytt!

Jag är ju en liten jojo-bantare och pendlar ca 10 kg fram och tillbaka hela tiden.

Ibland är jag pinnsmal och ibland är jag lite fluffigare!

I år kör jag den fluffiga varianten..
Och det är väl helt ok men shortsen i garderoben är för den pinnsmala varianten så det måste jag införskaffa

Sitter och kollar på Nelly.com och alla modeller är 173 cm- uppåt och bär stl small (dom väger inte ett gram över 55 kg ser det ut som)

Höhöhöhöh...Mina ben ser inte ut som deras ben det är ju ett som är säkert!

Jag är 165 cm ( generöst mätt) och väger väl ca 60 kg  (likheten med taxen är slående)

Små korta jeansshorts är helt klart inte att tänka på!

Och då finns alternativen cykelbyxor!

Jag kan helt klart bära upp de där va??
*fnitter*

Jakten går vidare!




Inga kommentarer: