22 maj 2012

Ladida..

I aint movin anywhere!

Det blev strul med Sthlms bostad och lägenheten..De som bor där nu vägrade tydligen att visa den på överenskomna datum så folk som blev kallade på visningen stod utanför som hjon och kom inte in..inte 1 visning..inte 2 visningar utan TRE..
Dom vägrade öppna dörrn helt enkelt...

Där kan man snacka samarbetsvårigheter :)

Men då jag vet hur det funkar med hyresvärden så är inte strul med visningen nåt hinder för att det fortfarande ska vara inflytt 1 juli..

Så desperat är jag inte att jag betalar 3 månaders dubbla hyror...faktiskt..så jag avanmälde intresset och så är det med det!

Nu jäklar kan jag koncentrera mej på det befintliga hemmet istället som har blivit sorgligt eftersatt den sista tiden..

Men det är svårt...solsken och värme ute gör att städa hamnar lååångt ner på listan " TO DO"

Rosevin och häng på altanen lockar mer...


Jag och Timpetompen drog spontant ner till Öland över Krille Flygare och har haft fantastiska dagar..

Sol,värme och den obligatoriska solbrännan a la kräfta

Så härligt så härligt....

Poolen sommaröppnade och sonen badade...imponerande 11 grader..men i skulle han...




Yada yada....

Dags att dra hem..

Pöss på er



Inga kommentarer: