3 maj 2012

En sån där dag

Då jag irriterar mej på ALLT och alla

Idag skulle jag nog inte ha gått upp över huvud taget!

Det började redan i morse..
Medelålders jävla skitidioter i SUV:ar som ligger 5 cm från min bil och stressar..
Då lägger jag mej 5 km under hastighetsbegränsningen bara för jävlas!

 Bite me!

Frickin jävla skitföretag som drar pengar från kortet,sätter tillbaka dem och sen drar dem igen..Ja jag vet att JAG ska ha koll på kontot men för i helvete drar ni så drar ni och då shoppar jag!

Frickin *"%!&?@ Gaaaaah

*muttrar censurerade ord*

Har lagt upp lite sälj och bortskänkes-grejer i en facebook-grupp och förundras även där över folks dumhet!

Det är BORTSKÄNKES mot avhämtning you nitwit
Inte att jag kör grejerna halvvägs genom stan för att du ska TITTA på dem!

Och har jag skrivit att espressokopparna kostar 5 kr st så betyder inte det att jag ger bort dem för att du talar om att de kostar 10 på Coop..Köp nya då ditt pucko!

Gaaaaaaaaaaaah!




Inga kommentarer: