8 maj 2012

Håll tummarna

Hej på er :)

Idag sökte jag en lgh via Sthlms bostad

Den ligger ca 100 meter ifrån där vi bor nu men har en fantastisk baksida med soooooool och NOLL insyn.

Nu är det ju väldigt tajt mellan husen där vi bor så de som bor mittemot ser rakt in i vårt vardagsrum/kök
Det är max 6 meter mellan husen så det är väldigt nära
På baksidan är det lika nära typ plus att vi inte har nån sol där...Jag saknar sol..att kunna ligga på baksidan och sola samtidigt som man läser en bok är nånting jag saknar väldigt mycket

Den är lite mindre 99 kvm mot 120 nu men har samma antal rum och den är i 3 plan

Hall,kök,vardagsrum och toa på mittenplanet
 (plus en balkong åt samma håll som baksidan plus en liten uteplats på framsidan)

Badrum, 2 sovrum och klädkammare på övre

2 sovrum,toa och klädkammare på nedre samt utgång till baksidan.


På framsidan normal insyn och på baksidan noll insyn och med sol hela dagarna..

Vi är i dagsläget nr 12 av 28 men då vi redan är hg hos Wåhlins hoppas jag vi har en liten fördel av det!

Det är inflytt 1 juli....Det är ju hyfsat snart!

Håll tummarna :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Håller tummarna och mina enorma stortår!!! :-)

Puss

Cian sa...

Tack söt men jag tror det är kört..
Har hamnat på plats 19 av 44 så jag får drömma vidare :)

pöss