31 maj 2012

Blaj

Yada yada yada..blaha blaha blaha gobble gobble gobble..Och bilen går bra :)

Mitt liv är så spännande..Har inget roligt att rapportera annat än att jag har bikini-ångest,sluta röka-ångest,vikt-ångest och lite andra ytliga nojjor! Samt att jag borde ha tvättstuga men är för lat!


Ordet lat genomsyrar nog allt jag gör (eller inte gör) just nu.

Orsaken stavas Big Bang Theory och går på mina sk effektiva timmar hemma så istället för att städa,tvätta osv osv så sitter jag som en säck i soffan och mumlar Bazinga för mej själv och fnittrar!

Jag är tom för lat för att färga håret vilket betyder att jag går omkring med en rätt häftig utväxt...Och ja jag är väldigt gråhårig..och lite rödlätt och väldigt mycket svarthårig i längderna..Fast jag börjar vänja mej och ibland är det gråa runt tinningarna riktigt snyggt..som i tisdags när jag hade druckit dauquiris..Jag var schnygg som fan!

Fast i dag är det en sån där dag då jag överväger ca 3 mm över hela skallen..men törs inte..Jag är allt ett litet ytligt stycke jag å...

Fågelperspektiv (om man är en gråmes som sitter i en vinbärsbuske och tittar ner vill säga)

Annars då?

Joråsåatteee....Man kanske ska göra skäl för lönen och jobba...




Inga kommentarer: