1 juni 2012

Sommar på paus?

Vaknade upp till ca 6 grader och ösregn...Känns så där!
Tur att man varit lat och inte direkt plockat undan de varmare jackorna än så man slapp frysa på hundpromisen i morse.



Äntligen fredag..Ledig helg...Maken jobbar så jag och Sonen ska flumma runt och inventera navelludd typ!

Så skönt med noll planer..Hasa omkring i pyjamas hela helgen..Är det sånt här väder blir det städning..

Storhandla står dock på agendan och mellan klockan 16.30 - 19.30 så  kommer Mathem och levererar :)
 Så skönt med internet..Jag avskyr att åka och trängas och dra den där förbaskade kundvagnen över knökfulla parkeringar..ok på sommaren kanske men på vintern i snömodd och elände..nej tack!

Nästa vecka är det födelsedagar,blodomlopp,studentfirande av systerdotter och skolavslutning för sonen..Busy busy...
Ska bli intressant med blodomloppet,Jag är ju en av de lataste soffpotatisarna som finns och är ju inte direkt vältränad (ööööh)

Får se om jag överlever! Uppdaterar jag inte på Facebook efteråt så får ni börja efterlysa mej på akutmottagningarna OK?

Om 29 dagar går jag på semester! Nedräkningen har officiellt startat även om hjärnan varit avkopplad sen bokslutet!

Nu mer kaffe..Å en cigg


Pöss och trevlig helg


Inga kommentarer: