20 juni 2012

Checklistan

Jag är en liten excel-nörd...
Jag vet att jag ylar om i bland att jag hatar excel men det är när jag bråkar med formler och grejer men som planering är det oslagbart.

Nu har jag en Ölandslista och ta mej sjutton om jag inte har prickat av några punkter trots latmasken och skönt altanhäng.

- Eftersändning post - check
- Tvättstuga -check
- Bokat biljetter hemresa bröllop - check

Nu är det  packning av Vilding-kläder som står näst på tur.
Jag och Maken har en hel del där nere så vi klarar oss med varsin liten påse typ
Lakan,handukar..allt finns ju..så det är inte mycket som ska ner..Teve-boxen och datorn liksom.

Känns helt ok men lite konstigt att åka bort i över en månad och bara ha en liten påse som packning.

Kvar att fixa

- klädpackning
 -fläkt ska inhandlas
- smultronschersmin ska inhandlas
- städning hemma så det är fint när vi åker
- kostym till maken och nån sjal till mej för bröllopet. - check
- bunkra från bolaget

Inget oöverkomligt och borde kunnas klaras av innan vi åker :)

På fredag/midsommarafton åker vi upp till Beccas landställe för myspys och sen ska lillebror och Vilding firas
Vi firar alltid Vildingen innan vi åker till Öland..han fyller 7 juli och då är vi aldrig hemma.
Han önskar sej en Kross liksom...Shit han börjar bli stor..9 år
*drömmer mej tillbaka till tiden han önskade sej en pruttkudde*

Och nästa vecka kommer Volvon..Yaay...


Pöss på er..Nu måste jag jobba

Inga kommentarer: