4 juni 2012

Det blev en sån..

 ..där slö helg..

Det har pissat ner med regn konstant sen i torsdag och varit max 4.5 grader utomhus.

Jag vet att jag sa att jag skulle städa om det var dåligt väder men det var FÖR dåligt väder så det har varit soffläge och bokläsning/filmtittande istället!

Taxen gillar inte regn..Inte alls så han har blivit utsläpad och väl ute så attack-kissar han och vill hem igen.

Merparten av tiden har han dock legat under ett täcke hos mej i soffan och snarkat högljutt!

I mitt nästa liv ska jag bli en tax..Verkar vara himla slött!

Jag har klippt lugg...Jag typ ångrade mej sekunden efteråt...Jag veeet ju att jag blir beroende av platttång i flera månader efteråt pga diverse virvlar som är schnyggt placerade mitt i lugglinjen. *but why?*

I hela mitt liv har jag velat sporta en snygg slät fransk page men det går inte..Virvlar och en tendens att se ut som en pudel när det regnar gör det tyvärr omöjligt..Får köpa en peruk helt enkelt!

Yada yada...

Och bilen går bra?
Nej det gör den faktiskt inte..Eller rättare sagt..stereon är åt helvete

Jag fick en språjtans ny stereo med stor skärm och en massa finesser gps,bluetoth osv men skiten funkar inte

Maken säger att det är skit bakom tangentbordet och det kan han väl förvisso ha rätt i :D

Jag vill ha igång radion..Jahapp..Sen vill jag byta kanal för  Rockklassiker har en grej på morgonen när de ringer upp och driver med människor och jag avskyrt så då vill jag byta till Bandit.
Då måste jag först trycka så skärmsläckaren försvinner,sen måste jag titta på skärmen så jag ser vart radioikonen är* ja när jag kör*Av nån anledning så startar då GPS:en..Fuck...Och jag har ingen aning om hur man stänger av den så då stänger jag av hela stereon så radion startar om..Då är språket på kinesiska?
Okeeeej??
Ja nu är ju busringningen slut så jag fortsätter lyssna på rock-klassiker och koncentrerar mej på trafiken.

Helt plötsligt hör jag GPS-rösten : DU KÖR ÖVER DEN TILLÅTNA HASTIGHETSBEGRÄNSNINGEN!

Fail..Jag stänger av hela skiten!

Summasummarum..Jag är skitgring redan tidigt på morgonen!

Nu mer kaffe!




Inga kommentarer: