25 juni 2012

Regnigt värre

Då går vi in på sista arbetsveckan innan semestern..En regnig måndag är det men så länge jag är inomhus gör det inget!
Jag behöver inte döda väckarklocka förren den 6 augusti igen...Ska bli SÅ skönt.
*då kanske snooze-knappen hinner läka lite tills dess?*

Hämtade Volvon i torsdags eftermiddag..Härligt härligt men jag behöver vänja mej vid att den är STOR!
*tack gode gud för back-sensorer*

Midsommarafton - kanonväder och trevligt trevligt...Körde på helt nyktert..Konstigt men jag mådde som en prinsessa dan efter :)

Vågade inte riktigt dricka alkohol då jag med största sannolikhet har magkatarr..
Känns dumt att trigga igång nåt och så får man ligga och kvida i fosterställning i några timmar.

Fick ett sånt förbaskat katarr-anfall i onsdags så jag var tvungen att be Maken komma och hämta mej på jobbet. Kunde inte gå upprätt..Hade samma lördagen innan.
*note to self..ät inte rå lök eller paprika*

Nu har jag iallafall medicin och har klarat mej *peppar peppar*

Jaha Gobble gobble..

Städningen hemma går vidare...Rensar,slänger,plockar och filurar...Snart så kan man nog urskönja ett hem..Lite färg och nya tapeter så blir det as-kalas.

Ölands-högen växer och växer..Jag börjar få lite panik..det är ju inte en långhelg direkt vi ska vara där utan 5 veckor så jag kommer på en massa- "bra och ha " -saker som hamnar i högen..
Jag sa ju innan att jag inte behövde ha några kläder med mej men min klädhög är nog störst
Har ju så många favorit-kläder och tänk om det regnar,snöar,haglar eller vi blir bortbjudna på bal?
Då måste man ju ha med massor av kläder.*och vi får ju plats i bilen ;)*

Hmm grov sortering på torsdag får det bli..under tiden kommer jag nog fylla på högen!

Näpp...måste jobba

Pöss på er




Inga kommentarer: