19 juni 2012

Livet snurrar

snurrar och snurrar lite till...Och är det inte lugnt så ordnar man till det.

Tusen saker som ska filuras till,ordnas,planeras,skrivas och delegeras. (delegera är jag bra på)

Det värsta är väl när latheten slår till, vilket den gör rätt ofta ska jag erkänna.Då blir det inte mycket gjort vilket gör att jag just nu går omkring och är konstant stressad.Hur ska jag hinna med allt?

Första steget är taget mot semesterlunken..Jag är ju rätt hooked på ett spel som heter Castleville på Facebook.
Skapade tom ett helt eget konto för det...Igår avslutades det..Avaktiverat liksom ba!
De där questen är ju helt monströust beroendeframkallande! Och det faktum att man måste in på Farmville och skörda.Stressigt som fan :)

Börjat göra en Öland-hög dvs sånt som ska med till landet.Måste iväg och köpa ett badrumsskåp och en fläkt typ.Men det där med badrumsfläktar är en djungel så jag skjuter på det och såklart..blir stressad.
Det är ju lite knepigare att få tag i saker därnere..måste åka till Kalmar.
Har bunkrat upp mej med en hög böcker även om jag redan nu vet att hinna läsa på semestern är liksom en utopi.Jag tar mej inte tiden och så kommer jag få släpa med mej alla böcker hem igen!

Jag måste hinna storstäda hemma för det värsta jag vet är att komma hem till ett rörigt hem efter semestern.
Stort stressmoment!

Gaaaah!


Har sålt Skodan...Fick en fix ide om att jag ville ha en automat
(kört caben och det är så skönt att slippa växla i alla dessa köer man sitter i varje dag)

Sen så blir det mer praktiskt med hunden att ha en Kombi så nu ska det inhandlas en Volvo V70-06

Nu har jag Villa (om man räknar med 42 kvm-torpet på Öland),Vovve,Volvo,Ica-kort och pensionsparande.


Nu ska jag tydligen vara vuxen!

Så från och med nu är det slutflamsat på Facebook.
Nu ska jag bara uppdatera statusar med visdomsord!

Typ :
Wine a bit, you`ll feel better

Eller nåt sånt...

Mer kaffe


Inga kommentarer: