28 juni 2012

WhoopDiDoo och Vacuum

Shoppade loss på IKEA igår..
Det var faktiskt ett tag sen jag gick loss där inne..
Gardiner,sängkläder,lampor och en massa annat smått och gott..Bilen ner till Öland kommer bli FULL!

Påslakan-set för 49 spänn..inte klokt..funderar att åka tillbaka..Sängkläder kan man aldrig få för mycket av...

Sen shoppetishop på Rusta och Becca pekade ut Vacuum-påsar..
Med tanke på hur vår klädpackning ser ut så köpte jag tre och jäklar i min lilla låda..

Istället för 3 st plastbagar modell skitstora så blev det 3 hyfsat platta paket och vad kul det var att vacumma...Tunga som satan blev dom dock..

Jag var tvungen att ta upp en påse och göra om det :D *lättroad nån?*

Även där funderar jag på att åka tillbaka och köpa några fler :D
När vi stänger stugan för vintern sen är det ju as-bra för sängkläderna!

Idag blir det såna där tråkiga grejer...Städa ur kylsåpet,tvättstuga och vattna blommor så de överlever..Ja de 3 jag har..Jag är en ökänd blom-dödare så 3 garderobs-blommor är de enda jag äger!

Får se om jag hinner med shoppetishoppet eller om jag får ta det i Kalmar sen..

Snart iväg till bolaget...På mitt jobb är inköp av alkoholhaltiga-drycker på arbetstid alltid sanktionerade

Drack ett sånt förbaskat gott rosevin igår..Jag kunde dricka utan att hälla sockerdricka i det..Och det är ovanligt!

Glunkade i mej 3 glas * f`låt från Alkisgrannen ;) *
Så här ska köpas! Lord Zinclair..Så gott *tips från coachen*

Skaffat instagram som typ sist i världen..Tänkte plåga min facebook och twitter-feed med förskönade bilder från Öland i sommar :D

En massa egokort lär det nog också bli..jag är himla bra på dom..Tyvärr vet jag inte än om det går att dela till blogger..I sådana fall lär detta vara det sista inlägget på ett tag...Typ i augusti nån gång!

Ska filura på det...

*sorry..no can do..flickr,twitter,facebook och några andra alternativ men ikke blogger så inga uppdateringar här på ett tag då..förutom i morgon kanske*


PÖSS på er!



Inga kommentarer: