26 juni 2012

Snart blir jag fin

Ohh så spännande..
Imorgon ska jag få en ögonfransförlängning och på torsdag får jag naglarna gjorda...

Jag gillar när kompisar går skönhetsutbildningar och behöver provdockor :)

Yngsta bonusen börjar ju på frisör-linjen i höst och behöver förhoppningsvis också öva :)

Jag gillart!

Ögonfransförlängning minsann...Ser ni mej utan brillor och frenetiskt blinkande så vet ni varför :) Jag flörtar!

Igår slog latmasken till för fulla muggar..Jag låg på soffan heeeela kvällen och läste

Var ju på auktion i lördags och snillade åt mej hela Grönkulla-serien för ynka 50 pix.
Sen köpte jag böcker av Ken Follet..
Fortsättningen på Svärdet och Spiran...Hängmatte-läsningen kirrad!

Jag får inte gå på auktioner..totalt livsfarligt..kom hem med massor av böcker,5 tavlor och en stor jäkla ljuslykta jag inte har en aaaaning om vart jag ska hänga men den var fin.
Just nu hänger den i badrummet *stor som ett as är den*

Ren tur att lönen inte hade kommit för annars hade jag kommit hem med 2 fåtöljer också
*Maken hade ju fått slag..vi försöker göra oss AV med möbler*

Hörrni det här vädret är ju inte mycket att hurra för...*trååk*
Hoppas det blir bättre nästa vecka för om ni missat det går jag ju på semester på fredag ;)
En fördel med det här vädret är ju att man inte fastnar på altanen med en dunk rosevin mitt i veckan som annars är lätt hänt...*hej semesteralkis*

Vi firade ju Sonen i söndags hos mamma...Gissa vad han fick??

En FRIKKIN Säckpipa!

Skjut mej!

Förstår ni hur illa det låter när en entusiastisk 9:åring sitter och blåser i den?
Damn det låter knappt schnyggt när folk som KAN spela blåser i den!

Sen fick han golfklubbor..han använder dem som luftgitarr och har redan svingat ner en kruka!

Jag vet inte vad han ska få i födelsedagspresent av mej än men jag lutar åt ett schackbräde!

Nu måste jag jobba lite

Pöss på er


Inga kommentarer: