15 nov. 2010

Helgen

Fredag - somnade vid 21.00
Lördag - Dyngade till med Becca
Söndag - Bakis,Monster Jam och visning

Fredag -Fick åka och hämta tjejorna vid Spånga station då nån,enligt äldsta varit hänsynslös nog att hoppa framför tåget i Jakan.
Jag håller med..Är man deprimerad och vill ta livet av sej genom att hoppa framför ett tåg så tänker man absolut inte på den stackas tågföraren som antagligen kommer ha mardrömmar resten av sitt liv..

Somnade tidigt som fan!

Lördag - Baka baka liten kaka!
Dukade upp för att fira äldsta som fyllt 18.
Becca hade med sej en dunk med vin som behövde tömmas och den tömde vi :)
Mycket trevligt...Sängen snurrade när jag gick och la mej!

Söndag- Mådde sådär..Rödvinsmage..Åkte in till globen med Vilding
Han var mycket nöjd..autografer fick han också..Jag= yr av bensinångor :)
Åkte hem,åkte på visning

Kollade på en 3.a i Viksjö...mina gamla kvarter..bodde där som liten innan mina föräldrar skilde sej...
Fint litet radhus med betoning på litet...visst vi är 3 på 120 kvm och skulle tjäna 2000 i månaden på att flytta ner oss men det vi har hemma är värt det..det är 2 minuters gångväg till skolan,världens bästa grannar,
Becca bor 30 meter ifrån (se lördagen,spontanfylla,mycket trevligt,skulle bli svårt i Viksjö)

Så vi kommer tacka nej och hålla utkik efter mindre i vårt område istället.

Nu är det en sån där tråkig måndag...det ösregnar,jag börjar bli sjuk och maken är fortfarande sängliggande efter operationen..

Behöver nåt kul att se fram emot...men vad?

Pöss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Cia det är snart JUL och from nästa vecka kan maninte gå någonstans utan att höra bjällerklang och andra klämkäcka julsånger. Det är väl något att se fram emot ;-)
//Faster Lotta

Unknown sa...

Men faster Lotta..Jul? det är ju bara en massa måsten,städning och matlagning?

Jag vill ha fest!

Ninis sa...

EN TRÄFF SNART KANSKE???????? puss