8 nov. 2010

Tillbaka från Öland

Wow vilken himla skön vecka jag har haft..

Strålande väder och lagom kallt..

Vi klippte träd,eldade ris och skrotade bara omkring
Drakflygning hann vi med också..
Har inte haft telefonen på...varit helt bortkopplad från jobbet..damn jag har inte ens haft min klocka på mej så jäkla bortkopplad har jag varit!


Jag har ju haft lite problem under hösten här med klåda i håret och jag har luskammat,tjoffat in paranix,prövat med icke parfymerat schampoo osv osv..ingenting har hjälpt...Men 2 dagar nere på Öland så var det nästan borta..Så man kan nästan konstatera att det har varit stressrelaterat...Mina nässelutslag försvann också.. :)

Jag börjar mer och mer tänka på Down-shiftning som det så populärt kallas för..

På ren svenska så betyder det ju nertrappning och ju mer jag tänker på det desto mer vill jag säja upp typ allt,köpa hus på Öland och odla hönor :)
Tanken är lockande faktiskt! Maken är lite ovillig men han har ju värsta guldjobbet i hans tycke och byta bort det mot nåt osäkert 50 mil bort..njaaa..han är inte så pigg på det om man säjer så!

Nepp...Högen från helvetet väntar för bara för att jag är borta från kontoret betyder inte det att kontoret är borta från mej!

Inga kommentarer: