11 nov. 2010

Söndag

Vilding har nedräkning till Söndag..Då ska vi till Globen och kolla MonsterJam...
Han har sett fram emot det skitlänge..Jag är väl lite mindre road kanske..Hörselproppar på liksom!






Annars då?
Jo det är torsdag..Den här veckan har sagt swosch borta..Imorgon kommer tjejerna..Äldsta bonus fyllde 18 förra fredagen så vi tänkte fira henne i helgen...

Annars är det städ,tvätt som gäller för hela slanten..Maken har varit sängliggande den här veckan efter en operation och varit knockad av Voltaren och diverse andra mediciner!Men snart kommer han nog på fötter!

*gobble*gobble*

Pöss på er!

3 kommentarer:

Fisan sa...

Fan va nice. Shit va glad jag blev.

Wohoo för dig!

Unknown sa...

Ja wohoo för mej :)
Nämde jag att jag är väldigt ödmjuk?

Vad bra att jag gör nån glad

Daniel sa...

åh vill me på söndag!!!