18 nov. 2010

Jag ser det snöar

Jahapp...Snö och kallt...men bättre än slask om jag får tycka nåt!

Igår hade jag tvättstuga...kl 19-23
När jag kom in så var det nån som tvättade i ena maskinen
Jag blev så jäkla irriterad...Sen höll sej den irritationen rätt länge för såklart slängde dom in grejerna i torkskåpet vilket gjorde att jag enbart var hänvisad till torktumlaren..*mutter*mutter*

När jag började bli klar så skulle jag byta tid på tavlan och ser då att JAG hade tagit fel tid...*ridå*
Jag hade tvätttid mellan 15-19 *skäms* En jäkla tur att jag inte satte upp en arg lapp *för att konfontrera är ju läskigt..anonyma lappar är skönt*

Hmmmm nästa gång ska jag kolla tid först innan jag svär!

Vad händer annars då?
Imorgon är det Disco på Vildings skola..Som den duktiga mamman jag är ska jag stå och poppa popcorn och titta på ett gäng (typ 50) 7-8åringar mular in godis och inte vågar dansa!
Sne är det slöa slappa hela helgen..ska bli så skönt så!

Nästa vecka är det AW,jag ska vara flytthjälp och det är adventsfika *shit det är verkligen första advent..redan*

Maken ska göra sin andra tatuering..Jag vill också...men jag har inte motivet klart riktigt än..Jag vill ha en text med namnen "Simon Mattias" och Vildings födelsedatum men jag vet inte i vilken textstil eller vart jag ska placera den nånstans!

Helgen efter det ska jag och Becca ner till Ullared
Jaaaa jag vet att jag sa ALRIG igen efter förra årets resa men jag är kvinna..jag får ångra mej

Sen så är det en massa annat..varenda helg fram till jul är bokad så jag får passa på att slöa den här helgen!

Så nu har jag bjuckat på min kalender!

Mer kaffe

Inga kommentarer: